איך למרוח שפתון בצורה נכונה?

שפתון הוא מוצר יופי הנלבש על ידי גברים ונשים כאחד. ניתן להשתמש בו ליצירת מראה דרמטי, כמו גם להוסיף צבע לשפתיים. על מנת למרוח שפתון נכון, חשוב לקחת בחשבון את סוג העור והמראה הרצוי.

שלב 1: פילינג את השפתיים לפני מריחת שפתון. זה יעזור להסיר כל עור יבש ויאפשר לצבע השפתיים להמשיך להיות חלק יותר.

שלב 2: מרחי את השפתון בתנועה כלפי מעלה מהחלק התחתון של השפה לכיוון החלק העליון של השפה שלך למראה טבעי או בתנועה החוצה למראה דרמטי יותר.

שלב 3: הוסף גלוס או באלם שקוף על גבי השפתון שלך לברק נוסף!

שפתון הוא מוצר קוסמטי הנמרח על השפתיים לצורך צבע, מרקם והגנה. זה יכול לשמש כמשפר צבע טבעי או ליצירת מראה חדש.

השלב הראשון במריחת שפתון הוא לוודא שהשפתיים נקיות ומקולפות. אתה יכול לעשות זאת על ידי שימוש בשפשוף שפתיים או על ידי מריחת שפתון. אתה גם רוצה לוודא שיש לך את הגוון המתאים של שפתון לגוון העור שלך.

השלב השני הוא למרוח את השפתון בתנועות סיבוביות קלות, החל ממרכז השפתיים ואז לנוע החוצה לכיוון זוויות הפה. זה יבטיח שלא יהיו פסים על השפתיים ושתהיה לך כמות שווה של שפתון על כל שפה.

שפתון הוא אחד ממוצרי הקוסמטיקה הנפוצים ביותר בעולם. לעתים קרובות הוא מוחל על השפתיים למראה טבעי ורענן. עם זאת, ניתן להשתמש בו גם ליצירת מגוון מראה אחרים כגון דרמטי, זוהר או סקסי. ישנם מותגי שפתונים רבים ושונים בשוק עם מחירים שונים וגוונים שונים.

כמה מהמותגים הפופולריים ביותר הם: MAC, רבלון, לוריאל, מייבלין, קאבר גירל ורימל לונדון. סוג השפתון שתבחר יהיה תלוי בהעדפה האישית שלך אבל יש כמה הנחיות כלליות שכדאי לך לעקוב אחריהם בעת מריחת שפתון כדי למנוע טעויות.

לפני שמורחים עושים בחירה נכונה

רגע אחד לפני שמתחילים למרוח שפתון, חשוב מאוד לעשות את הבחירה הנכונה ולבחור שפתון איכותי, חשוב מאוד לדעת איך לבחור שפתון איכותי בשביל להצליח למצוא את השפתון שייתן את הכיסוי הטוב ביותר.

בחירת צבע השפתון המתאים לגוון העור שלך היא קריטית. זו משימה לא פשוטה כפי שהיא נראית. ייתכן שהצבעים שנראים טוב על אדם אחד לא מחמיאים לאדם אחר עם גוון עור שונה. לכן, אתה צריך לדעת אילו צבעים עובדים הכי טוב לעור הפנים שלך ואילו צבעים לא עובדים בכלל.

בחירת שפתון היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה צבעים, מרקמים ומותגים שונים לבחירה. כאשר אתה מוצא את הצבע המושלם, זה יכול להיות יבש מדי או חלקלק מדי. זה יכול להיות יקר מדי או לא מספיק לחות. מדריך זה יעזור לך למצוא את השפתון הטוב ביותר לצרכים שלך ולתקציב שלך כדי שתוכל להשיג את השפתון המושלם עבור עצמך!

יש אנשים שחושבים שרכישת שפתון היא משימה פשוטה, אבל למעשה יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שרוכשים אחד. את רוצה לוודא שהצבע מתאים לגוון העור שלך ושהוא מספיק לחות לשפתיים שלך אבל גם לא עד כדי כך שהוא יורד בקלות. אתה גם רוצה לוודא שהוא לא נשבר בקלות בתיק שלך או נמס פנימה.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן