איך לבחור שפתון איכותי?

בחירת שפתון היא משימה לא פשוטה עבור רבים מאיתנו. יש כל כך הרבה אפשרויות, וקשה לדעת אם אתה עושה את הבחירה הנכונה. אבל יש לנו כמה טיפים שיעזרו לך למצוא את הגוון המושלם.

ראשית, שקול את גוון העור שלך. אם יש לך עור בהיר יותר, תרצה ללכת עם צבעים ניטרליים יותר כמו ורוד או גווני אפרסק. אם יש לך עור כהה יותר, אז עדיף להימנע מאדומים כי הם יגרמו לשפתיים שלך להיראות אפילו יותר כהות ממה שהן באופן טבעי. במקום זאת, לכו על צבעים נועזים יותר כמו גוונים סגולים או כחולים שבאמת יופיעו על הפנים שלכם!

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הצבע. יש הרבה צבעים שונים לבחירה, והרבה מהם ניתן למצוא בבתי מרקחת. הדרך הטובה ביותר למצוא את הצבע המושלם עבורך היא על ידי התבוננות בגוון העור ובצבע השיער שלך, ולאחר מכן בחירת גוון שמתאים.

לאחר מכן, אתה צריך לחשוב איזה סוג של נוסחה אתה רוצה. ישנם שפתונים מאט, שבדרך כלל מייבשים יותר אך מחזיקים מעמד זמן רב יותר משפתונים רגילים. לאחר מכן יש גם שפתונים נוזליים בעלי גימור מבריק ומרגישים יותר כמו גלוס מאשר שפתון.

לבסוף, אתה צריך לחשוב אם אתה רוצה שהוא יהיה עמיד למים או לא. שפתונים עמידים למים יישארו על השפתיים שלך במשך שעות מבלי שתצטרך למרוח אותם כל הזמן כמו שפתונים אחרים.

בחירת שפתון יכולה להיות מסובכת, אבל זה לא חייב להיות. יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מחפש את ההתאמה המושלמת שלך. #1: שקול איזה צבע נראה לך הכי טוב: אם אתה הוגן, נסה צבע בהיר יותר כמו ורוד או אפרסק. אם אתה שזוף, לך על משהו עם יותר גוון כתום. ואם את כהה עור, לכו על משהו עם גוונים כחולים כמו סגול או אדום עמוק. #2: שקול איזה סוג כיסוי אתה רוצה: האם אתה רוצה שהשפתון יחזיק מעמד כל היום? או רק דרך ארוחה אחת? יש אנשים שמעדיפים גימור מט בעוד שאחרים מעדיפים גוונים מבריקים יותר. חלק מהשפתונים הם גם לחות ועמידים בפני כתמים בעוד שאחרים לא. #3: שקול את מרקם השפתון: יש אנשים שאוהבים מרקם מט, בעוד שאחרים מעדיפים גלוס. בעת בחירת השפתון שלך, שקול את 3 התכונות הללו: צבע, כיסוי ומרקם.

לסיכום

עכשיו שאת יודעת איך לבחור את השפתון המושלם, נשאר לנו רק להמליץ על השפתון מבית בר זומר באתר דיל קוסמטיקס שתוכלי לקבל את השפתון המושלם במשלוח מהיר עד הבית ולהיראות מושלם.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן