קורס CCNA מידע כללי שכדאי לדעת

קורס CCNA נועד להכשיר את התלמידים כיצד להתקין, להגדיר ולפתור כל רשת של סיסקו. קורס זה שימושי עבור מנהלי רשתות ומהנדסי רשת אשר מחפשים להשיג יתרון תחרותי בתחומם.

מועמדים מעוניינים יכולים להירשם לקורס CCNA במספר מכוני הכשרה ברחבי הודו. אתה יכול גם להירשם לקורסים מקוונים המוצעים על ידי כמה מהמכונים המובילים בהודו.

CCNA היא הסמכה מבוססת סיסקו המוכרת ברחבי העולם. הקורס כולל את היסודות של רשתות מחשבים ועבודה באינטרנט, כמו גם מיתוג LAN, ניתוב ופתרון בעיות.

הסמכת CCNA היא הצעד הראשון בקריירה ברשתות מחשבים. ניתן להשיג אותו על ידי מי שרוצה להתחיל כמנהלי רשת או מהנדסים. הסמכת CCNA היא גם בסיס מצוין למי שרוצה להמשיך בהסמכות ברמה גבוהה יותר כגון Cisco Certified Design Professional (CCDP) או Cisco Certified Internetwork Expert (CCIE).

קורס CCNA הוא הסמכה הקשורה לסיסקו המספקת את הידע והמיומנויות הדרושים להתקנה, הפעלה ופתרון בעיות של רשתות מנותבות ומתחלפות בגודל בינוני.

הסמכה זו תספק לך את הידע בהתקנה, הגדרה, הפעלה ופתרון בעיות של רשתות בגודל בינוני. כמו כן, תלמד כיצד לנהל את אבטחת הרשת ולהטמיע רשתות אלחוטיות בקורס זה.

קורס זה ילמד אותך על פרוטוקולי ניתוב כמו EIGRP (Enhanced Interior Gateway Routing Protocol) ו-OSPF (Open Shortest Path First). תלמד גם על טכנולוגיות מיתוג כמו STP (פרוטוקול Spanning Tree), VLANs (Virtual Local Area Networks), trunking, Etherchannels וכו'.

פרוטוקולי ניתוב

פרוטוקולי ניתוב הם הסטנדרטים שקובעים את אופן העברת הנתונים בין רשתות. פרוטוקול הניתוב הפופולרי ביותר הוא Border Gateway Protocol (BGP) המשמש לחיבור מערכות אוטונומיות.

BGP פותחה בתחילת שנות ה-80 ולא השתנה כמעט מאז הקמתה. יש לו מספר חסרונות, כמו חוסר יכולתו לבצע קנה מידה, חוסר אבטחה ואי תמיכה באיכות השירות (QoS). ליקויים אלו הובילו למספר הצעות לפרוטוקולי ניתוב חדשים, כגון DSR ו-QUAIL. עם זאת, אף אחת מההצעות הללו לא אומצה באופן נרחב על ידי ספקיות אינטרנט או ארגונים בשל המורכבות והיעדר ניסיון הפריסה שלהן.

פרוטוקולי ניתוב הם עמוד השדרה של האינטרנט. הם אחראים על אספקת מנות נתונים ממיקום אחד לאחר. פרוטוקול הניתוב הפופולרי ביותר הוא Open Shortest Path First (OSPF).

פרוטוקולי ניתוב הם קבוצת הכללים המכתיבים כיצד מנות מועברות ליעד.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן