כיצד לבחור חולצה לגבר

חולצות הן בגד רב תכליתי שאדם יכול ללבוש כל יום. הם מציעים מגוון רחב של תנועה, מאפשרים ללובש לנוע בחופשיות ולהראות את דמותו בצורה מחמיאה. כדי להיראות הכי טוב שלך בכל מקרה, ללמוד איך לבחור את החולצה המושלמת בשבילו. הנה כמה עצות כדי לוודא שאתה בוחר את החולצה הנכונה. הטיפים האלה יקלו על הקניות.

חולצות הן מקסימום תכליתיות.

חולצות הן חלק מהותי במלתחה של גברים. חולצה מתאימה יכולה לפצות על רושם ראשוני רע ולהעצים את הביטחון העצמי של הבחור. לא משנה באיזה אירוע, חולצה בנויה היטב לגברים היא פריט לבוש חיוני. יש כל כך הרבה שימושים לחולצות שזה בלתי אפשרי לרשום את כולם. הנה רשימה של הסוגים הפופולריים ביותר.

חולצות הן בגד רב תכליתי. בעוד ג 'ינס ומכנסיים הם הלבוש המושלם לימי הקיץ, הם יכולים ללבוש גם בימים קרירים. חולצות שרוולים קצרות עם צווארון פרוש נראות נהדר עם ג 'ינס ונעליים. כדי להשלים את המראה, אתה יכול להלביש חולצת טריקו עם צ 'ינו או פדורה. יש שם חולצה לכל אירוע.

יש מגוון רחב של חברות המייצרות חולצות –חולצות מוסקינו לגברים חולצות הוגו בוס, חולצות באלר ועוד מגוון רחב של חברות.

חולצות יכולות גם להיות אופנתיות. חולצות גרפיות הן מושלמות כדי להשוויץ באישיות שלך, בעוד חולצות פשוטות הן סיכות אימון רב תכליתיות. וחולצה לבנה פריך הוא מרכיב מהותי של כל מלתחה. לגלגל את השרוולים או לכסות את החלק הקדמי של החולצה יכול להעלות מראה מזדמן. עצות העיצוב האלה יוצרות חולצה בסיסית רב-גונית.

חולצות הן פריט בסיסי בכל ארון. בין אם אתה במשרד או בחופשה, הם הלבוש המושלם לכל מקרה. חולצות הן צמרות מכוונות לגברים, ואם ידאגו להן, הן יכולות להימשך שנים. כדי להאריך את חייהם, אתה צריך לשטוף אותם ביד או ניקוי יבש.

הם באים במגוון סגנונות.

חולצות קלאסיות על כפתור אוקספורד הן יצירות חיוניות בארון הבגדים של גבר. החולצות האלה עשויות מ 100 אחוז כותנה ויש לי תחושה מקרית כי חולצות שמלה אין. לחולצות אוקספורד רבות יש כיסי חזה. כיס החזה הוא פרט מעשי חשוב. חולצות צ 'מבריי הן אופציה נהדרת אם אתה רוצה להיראות מזדמן ועדיין אופנתי.

חולצות גברים צריכות להיות עשויות מהחומרים האיכותיים ביותר ומותאמות לגוף שלך. אלו ההשקעות האופנתיות הראשונות שגבר צריך לעשות. אתה צריך להשקיע בחולצת עסקים וחולצת פשתן. אין צורך לקנות כל סוג; אתה יכול להשקיע רק בכמה חלקים כדי שתיראה רענן.

סגנון החולצה המסורתי ביותר הוא החולצה מכופתרת אוקספורד. המראה הקלאסי שלה הפך לחתיכה מהודקת בארון הבגדים של גבר. סגנון החולצה הזה הוא קלאסי וניתן ללבוש אותו כמעט עם כל קוד לבוש. אם הזמן צמוד, חולצת חולצה ללא כפתור ברזל היא אפשרות נהדרת. עם חולצה כזו רבת תכלית, אין פלא שכל כך הרבה גברים נשבעים בה.

ניתן ללבוש חצאיות יתר כחתיכה רב תכליתית, שהוכפלה כז 'קט במזג אוויר חם יותר. הם יכולים לשמש גם כחתיכות שכבות במזג אוויר קר יותר. חצאיות יתר נפוצות ביותר בצבעים קלים, שהם הטובים ביותר ללבוש מזדמן. גוונים אפלים יותר הם נהדרים עבור הגדרות מקצועיות ואירועים מפוארים. חצאיות יתר הן אפשרות מצוינת להסתרת קעקועים והן אידיאליות לאירועים מזדמנים.

הם מאפשרים מגוון רחב של תנועה.

אתה רוצה שהגבר שלך יוכל לנוע בחופשיות בעת בחירת חולצה. חולצה עם קפלים אחוריים תאפשר טווח תנועה נוסף. זכור שכתפיים רחבות גדולות פי 1.6 ממדידת המותניים. אם מדידת המותניים שלך היא 36 אינץ ', תצטרך מדידת חזה מדידה 58 אינץ'. למרות שהמדידות של החולצה אינן זמינות, אתה יכול להשתמש במדידת הכתף כמדריך.

הם עשויים ממגוון של בדים

ישנן אפשרויות רבות לבדי חולצה. חשוב לבחור את החולצה המתאימה לאדם שלך כותנה, משי, פשתן, וצמר הן כל אפשרויות פופולריות עבור חולצות של גברים. חולצות צ 'מבריי יכולות להילבש עם כמעט כל סוגי הג' ינס והצ 'ינו. כותנה, פשתן וצמר הם גם בחירות נהדרות לבגדים עסקיים.

Broadloth – זהו סוג מסורתי של בד חולצה רשמי. זו אריגה צפופה ששומרת על צורתה ונראית נהדר. הוא גם עמיד בפני שחיקה וקרע. החוטים ארוגים בתבנית מעל מתחת, שמציגה צבע מוצק לעין. Broadloth הוא עמיד ויכול לשמש ליצירת עיצובים מורכבים. Broadloth הוא גם גדול לאקלים חם יותר.

הם באים במגוון סגנונות.

אם היית חייזר, היית חושב שיש רק כמה סוגי חולצות, אבל זה פשוט לא נכון. מגוון רחב של חולצות גברים מאפשר לך למצוא חולצה שמתאימה לסגנון שלך ולאירוע שלך. נסה תבנית אם אתה רוצה לתבל את המלתחה שלך. דפוסים גדולים יותר הם פחות רשמיים מקטנים, עדינים. לאירועים רשמיים יותר, דפוס עדין הוא טוב יותר.

חולצות מסומנות הן בחירה קלאסית, ודרך נהדרת להוסיף אישיות לארון הבגדים שלך. ישנם הרבה סגנונות וצבעים זמינים בבדיקה, כולל ג 'ינגהאם, פייזלי וטאטרסל. חולצות פטרסטד עבות יותר מ-gingham ויש להם תבנית צ 'ק עבה יותר. לעתים קרובות יש להם צבע בסיס מנוגד. חולצה לבנה פשוטה יכולה גם ללבוש עם חולצה משובצת.

חולצות אוקספורד דומות לבד אוקספורד אבל הן יותר מקריות מסוגים אחרים. הם מציגים צווארון כפתור למטה ולולאת קולב בחלק האחורי של העול. חולצות אוקספורד ניתן ללבוש כבדרך אגב או לעסקים. אתה אפילו יכול למצוא פולו או חולצת טי ללבוש כל יום.

חולצות משובצות הן אופציה קלאסית אם אתה מחפש ללכת יותר מזדמן ולהציג מראה חלקלק. חולצות רב-תכליתיות אלה הן נהדרות ללבוש בשעות היום או יכולות להפוך לתלבושת ארוחת ערב לילית. חולצות אלה ניתן ללבוש עם ג 'ינס ובגדים אחרים. חולצת שן היא אפשרות נהדרת אם אתה מחפש דפוס שיש לו כשרון קטן.

אם אתם מחפשים חולצות מותגים לגברים, מומלץ להכנס לאתר chip chip ולבחור מבין מגוון רחב של מותגים

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן