בחירת חלקי חילוף למיכלי הדחה לאסלה

בחירת חלקי חילוף למיכלי הדחה לאסלה

ישנם סוגים רבים ושונים של מיכלי שטיפה לשירותים שניתן לבחור מהם. סוג המיכל שתבחר יהיה תלוי בסוג האסלה שיש לכם ובגודל התקציב שלכם.

מהם הסוגים השונים של מיכלי הדחה באסלה?

מיכל הדחה לאסלה הוא החלק באסלה המאכלס את מיכל המים ומנגנון ההדחה. הוא ממוקם בדרך כלל מתחת לקערת השירותים. סוגי הטנקים השונים הם:

1. ללא מיכל: אסלה טיפוסית ללא מיכל משתמשת בכמות קטנה של מים לשטיפה, כלומר אין לה מאגר, או מיכל אחסון מים, מה שחוסך מקום ומפחית את עלויות האינסטלציה.

2. שטיפה רגילה: סוג זה של שירותים משתמש במיכל הדחה מסורתי עם מאגר נוסף שאוגר מספיק מים לשתי הדחות לפני מילוי חוזר.

3. שטיפה כפולה: לסוג זה של שירותים יש שני מיכלים נפרדים שניתן להשתמש בהם באופן עצמאי או יחד כדי לטפל בסוגים שונים של חומרי פסולת במחזור הדחה אחד (למשל, פסולת נוזלית ומוצקים).

חלקי החילוף הם תמיד הכרח במקרה חירום. מיכלי שטיפה לשירותים אינם יוצאי דופן. חשוב לשמור עליהם מלאי בהישג יד כדי שתוכלו להחליף אותם בזמן. מאמר זה מספק כמה טיפים כיצד לבחור את החלקים הנכונים עבור מיכל ההדחה שלכם בשירותים.

תפקידו של חלק חילוף הוא להחליף את הפגום. זהו חלק המשמש לתחזוקה של מיכל ההדחה באסלה ולהבטיח שהוא פועל ביעילות.

חלק חילוף למיכל שטיפה לאסלה ניתן למצוא במקומות רבים כמו חנויות לחומרי בניין, בית דיפו וחנויות מקוונות. הם זמינים בצורות, גדלים וצבעים שונים.

מהם היתרונות של שימוש באסלה ללא מיכל?

שירותים ללא מיכל הם האפשרות הטובה ביותר עבור אנשים שיש להם מקום מוגבל לחדרי האמבטיה שלהם. הם מאפשרים למשתמשים לקבל שירותים טריים ונקיים ללא צורך לדאוג לאגירת מים או ריקון מכלים.

שירותים ללא מיכל פועלים באמצעות מיכל קטן המחובר לשסתום ההדחה. לאחר מכן ממלאים את המיכל מחדש במים לפי הצורך ושוטפים אותו כאשר הוא מתמלא.

שירותים ללא מיכל הם אידיאליים לאנשים שגרים בדירה או בבית קטן מכיוון שהם לא תופסים הרבה מקום. שירותים אלו גם חוסכים לכם כסף מכיוון שצריך למלא אותם רק פעם בכמה שבועות או חודשים, ולא כל כמה ימים עם מיכלי שירותים מסורתיים.

היתרון העיקרי של שימוש באסלה ללא מיכל הוא שהיא קלה לתחזוקה ואינה דורשת תחזוקה רבה, בניגוד למיכלים מסורתיים שזקוקים לניקוי קבוע, מילוי וריקון ממי השפכים. יחד עם זאת כל מיכל הדחה כולל בתוכו לא מעט חלקים הזקוקים לתיקום בינהם פעמון למיכל הדחה, פעמון למיכל הדחה מדגם 42320000 הוא העמיד והמומלץ ביותר לשימוש.

אסלה ללא מיכל היא סוג של אסלה שלא דורשת מיכל מים כדי לתפקד. הוא משתמש במקור רציף של מים, כגון צינור או משאבה, כדי לשטוף פסולת מהאסלה.

שירותים ללא מיכל יעילים יותר מאשר שירותים מסורתיים מכיוון שהם צורכים פחות מים ואין צורך למלא אותם מחדש. אין להם חלקים נעים והם בטוחים יותר לסובלים ממחלות לב מכיוון שאין להם שסתומי לחץ כמו שירותים מסורתיים.

היתרונות של שימוש באסלה ללא מיכל כוללים: אין צורך בידע באינסטלציה, אין צורך במילוי מיכל, פחות תחזוקה והפחתת עלויות אינסטלציה.

איך יודעים אם בשירותים שלנו יש מיכל לא שוטף או מיכל הדחה?

אסלות מגיעות בשני סוגים: מיכלי הדחה ומיכלים ללא הדחה. ההבדל הוא שלמיכל ההדחה יש סיפון המופעל כששוטפים מים לתוכו, ואילו למיכל הלא-שטיפה אין תכונה זו.

הדרך הברורה ביותר לדעת אם לאסלה שלכם יש מיכל הדחה או מיכל לא שטיפה היא להסתכל על האסלה עצמה. אם אתם רואים חור עגול עם שסתום דש עליו, אז סביר להניח שבשירותים שלכם יש מיכל שטיפה. אם אתם רואים חור סגלגל ללא שסתום עליו, אז סביר להניח שבשירותים שלכם יש מיכל שאינו שוטף.

מיכלי שירותים הם בדרך כלל לא שוטפים או שוטפים. למיכלים שאינם שוטפים יש שסתום צף, הממלא את המיכל במים עד שהוא מגיע לראש הקערה ואז נכבה. למיכלי שטיפה יש שסתום שטיפה הנפתח כאשר מים נדחפים לתוכם ולאחר מכן נסגר כאשר המיכל מלא.

אם לשירותים שלכם יש מיכל שאינו שוטף, תצטרכו לשטוף אותו ידנית על ידי פתיחת שסתום הציפה. אם לאסלה שלכם יש מיכל הדחה, תוכלו להשתמש בכפתור ההדחה של האסלה כדי לפתוח ולסגור את שסתום ההדחה לפי הצורך.

מאמרים אחרונים

דילוג לתוכן